Kérdése van? Hívjon minket! +36-1-314-2095

Segítség a vásárláshoz

Regisztráció

Webáruházunkban vásárolni regisztrációval vagy anélkül is lehetséges.

A regisztrációnak több előnye is van:

  1. Visszatérve webáruházunkba gyorsabban tud vásárolni (nem kell újra minden adatát megadnia)
  2. Nyomon követheti a rendelését, így mindig tudni fogja annak aktuális állapotát
  3. Hírlevelet igényelhet, amelyben rendszeresen tájékoztatjuk legújabb termékeinkről, akcióinkról

A regisztrációnak két módja van:

  1. Kattintson a jobb felső sarokban található Regisztráció gombra.
  • E-mail: Mindenképpen működő címet adjon meg, mert később megrendelésének adatait is erre a címre fogjuk küldeni.
  • Jelszó: Célszerű olyan jelszót megadni, amely tartalmaz legalább kis- és nagybetűket, számokat.
  • Telefonszám/Mobilszám: Az egyiket kötelező megadni. A Telefonszám mezőben célszerű vezetékes telefonszámot megadni.
  • Számlázási adatok: Kérjük fokozottan ügyeljen a helyes adatok megadására! A Név mezőben természetesen Cégnevet, Intézmény nevet stb. is megadhat. Cég, vállalkozás stb. esetén kérjük, annak adószámát is adja meg.
  • Szállítási adatok: Amennyiben a "A szállítási adatok megegyeznek a a számlázási adatokkal." előtti négyzet ki van pipálva a Számlázási adatok lesznek egyben a Szállítási adatok is. Ha szeretne a Számlázási adatoktól eltérő Szállítási adatokat megadni (pl. a munkahelyére kéri a kiszállítást, stb.) kattintson a négyzetbe és adja meg a szükséges adatokat.
  • Igényel hírlevelet: Ha szeretne időközönként hírlevelet kapni legújabb termékeinkről, akcióinkról stb. kattintson a négyzetbe. A hírlevél igénylés nem kötelező, ha nem szeretne ilyet kapni hagyja üresen a négyzetet.
  • Általános szerződési feltételek, Adatvédelmi tájékoztató: Ennek elfogadása kötelező, e nélkül nem tudja véglegesíteni regisztrációját. Az Általános szerződési feltételeket és az Adatvédelmi tájékoztatót a szövegre kattintva tudja megtekinteni.

      2. A Kosár oldalon a Megrendelés gombra kattintás után Új Vásárló-ként regisztrál.


Termékek keresése, kiválasztása

Az áruházban a termékek kategóriákba és alkategóriákba vannak sorolva. A baloldalon található Kategóriák dobozban kattintson egy kategória nevére. Amennyiben a kiválasztott kategóriának vannak alkategóriái, azok egy lenyíló listában jelennek meg és innen tudja kiválasztani azokat. Ha egy kategóriának nincs alkategóriája közvetlenül a kategóriában található termékek listája fog megjelenni.

Az áruházban lehetőség van Keresésre is. Ehhez a Kategóriák doboz felett található Kifejezés utáni mezőbe kezdje el begépelni a keresendő termék nevét, modellszámát, jellemző tulajdonságát, stb..

Amennyiben az áruházban található olyan termék, amelynek neve tartalmazza a beírt szöveget az automatikusan megjelenik a keresési listában, rákattintva a termék nevére rögtön a termék részletes adatlapjára jut.

Ha nem található ilyen termék a kereső nem fog eredményt megjeleníteni.

Ha azt szeretné, hogy a kereső ne csak a termék nevekben keressen, hanem azok leírásaiban, akkor a szöveg beírása után nyomja le az Enter billentyűt vagy kattintson a nagyító ikonra.

Részletes keresés-re kattintva különböző feltételeket adhat meg a keresési találatok szűkítéséhez.

Kosárba helyezni terméket közvetlenül a kategória listából vagy a termék részletes adatlapjáról tud.

Ha a kategória listából szeretne kosárba tenni terméket, a termék ára alatti mezőbe írja be a vásárolni kívánt darabszámot és kattintson a mellette található kosár ikonra.

A termék részletes adatlapját a termék képére vagy nevére kattintva érheti el. 

Itt megtalálja annak minden fontos tulajdonságát, aktuális raktárkészletét, árát, részletes képeit stb..

Itt is lehetősége van a kosárba helyezni a terméket a korábban leírt módszerrel.

 

Kosár, megrendelés

A kosár aktuális tartalmát a jobb felső sarokban található kosár képére kattintva tekintheti meg.

Itt lehetősége van az egyes tételek darabszámát módosítani, tételeket törölni, visszatérni az utoljára megtekintett termék oldalára vagy a Megrendelés gombra kattintva elindítani a rendelési folyamatot.

Amennyiben már korábban regisztrált most beléphet e-mail címével és jelszavával vagy a Regisztráció gombra kattintva elvégezheti a regisztrációt.

Sikeres belépés vagy regisztráció után kell kiválasztania, hogy milyen Szállítási és Fizetési módot szeretne használni. A kiválasztás után a Tovább gombra kattintva egy összesítő oldalra jut, ahol újra ellenőrizheti megadott adatait illetve megjegyzést írhat megrendeléséhez (pl. kiszállításkor szólni kell a portásnak, stb.). Az ÁSZF elfogadása után kattintson a Megrendelés gombra. Sikeres rendelés esetén a megrendelésről e-mailben visszaigazolást küldünk.

Online bankkártyás fizetés esetén választása esetén automatikusan továbbításra kerűl az Unicredit Bank biztonságos fizetési oldalára, ahol elvégezheti a bankkártyás fizetést.

 

Rendelési státuszok

  1. Új megrendelés: Minden leadott megrendelés automatikusan ebbe a státuszba kerül. Ez nem jelenti a megrendelés teljesíthetőségét.
  2. Feldolgozás alatt: A megrendelése feldolgozása megkezdődött. Ellenőrizzük, hogy a megrendelt termékek rendelkeznek-e a megfelelő raktárkészlettel, a megrendeléskor megadott adatok megfelelőek-e, stb.. A feldolgozás eredményéről hamarosan értesítjük.
  3. Beszerzés alatt: Ha a megrendelésben egy vagy több olyan tétel szerepel, amely nincs raktárkészleten, annak beszerzését megkezdjük és annak várható idejéről hamarosan értesítjük.
  4. Átutalásra vár: Fizetési módnak Előre utalást állított be. A megrendelés feldolgoztuk és az abban szereplő tételek mind rendelkezésre állnak. Kérjük, hogy a megadott számlaszámra a megrendelés végösszegét utalja át. Az összeg beérkezése után kezdjük meg a megrendelés kiszállítását vagy értesítjük annak átvehetőségéről.
  5. Kiszállítás: A megrendelés feldolgozása befejeződött és hamarosan átadásra kerül a futárszolgálatnak.
  6. Átvehető: A megrendelés feldolgozása befejeződött, a megrendelés átvehető üzletünkben.
  7. Megrendelés lezárva: A megrendelés kiszállításra/átvételre és kifizetésre került.
  8. Elutasítva: A megrendelés elutasításra és lezárásra került. Ennek okáról e-mailben vagy telefonon tájékoztatjuk.
  9. Törölve: A megrendelés törlésre került (pl. nem vették át stb.).